Меню сайту
Форма входу
|
"ПЕРШАЧОК" СКАЧАТИ ПРЕЗЕНТАЦІЮ
"Пізнання починається з подиву". Аристотель Запрошуємо майбутніх першачків до навчання у 2015\2016 навчальному році! Для першокласників у школі створені комфортні умови. Приміщення для них розташовано у окремій будівлі. Є ігрова кімната і тепла спальня, працює група продовженого дня.
Поради батькам майбутніх першокласників
Початок навчання дитини в 1-му класі – це дуже відповідальний і досить складний період у житті дитини.
Інтелектуальна (пізнавальна) готовність пов’язана з відповідним рівнем розвитку пізнавальної сфери дитини, тобто тих процесів, завдяки яким дитина пізнає навколишній світ: мислення, увага, пам'ять, сприймання, уява. Мислення є найважливішою функцією мозку людини. На момент початку навчання в школі дитина має володіти певним запасом знань про навколишній світ, про себе, про природу, про інших людей, про стосунки між людьми. Наприклад, дитина має знати своє ім’я, прізвище, основні кольори, основні геометричні фігури (трикутник, прямокутник, коло). Володіти поняттям «більший-менший», «ширший-вужчий», «вищий-нижчий». Дитина повинна орієнтуватися у просторі (знала, де права рука, розуміла поняття «під», «над», «біля», «між»). Дитина повинна вміти аналізувати, встановлювати зв’язки, порівнювати, узагальнювати, визначати головні та другорядні ознаки предметів та явищ. Увага є однією складовою інтелектуальної готовності. Чим вищий рівень уваги, тим вища ефективність навчання. Навчальні завдання на відміну від ігрових містять більше інформації, а процес виконання навчальних завдань вимагає більшого зосередження. А для цього бажано тренувати здатність дитини бути уважним. Достатній розвиток м’язів руки, вміння виконувати пальчиками дрібні дії (наприклад, нанизувати намистинки) буде запорукою того, що дитина легко навчиться писати. Емоційно-вольова готовність дитини до навчання означає достатній розвиток волі, послаблення імпульсивних реакцій, уміння управляти своїми емоціями (наприклад, слухати не перебиваючи). Емоційно-вольова готовність вважається сформованою, якщо дитина вміє ставити мету, докладати зусиль для її реалізації, долати перешкоди, виконувати нецікаву, але корисну роботу. Соціальна готовність містить у собі сформованість у дитини якостей, завдяки яким вона може спілкуватися з іншими дітьми, з учителем. Це і бажання спілкуватися, і вміння налагоджувати стосунки з однолітками і дорослими; уміння поступатися, підкорятись інтересам дитячої групи, класу; повага до бажань інших людей. Взагалі, дитина поводиться з іншими дітьми в школі так, як бачить це і чує вдома. Тобто дитина у своїх стосунках з іншими дітьми є дзеркалом, того, які взаємовідносини панують у сім'ї. Саме в родині дитина отримує перші зразки спілкування. Якщо дитина вдома є свідком неповаги членів сім'ї один до одного, сварок, бійок, то вона вважає таку поведінку нормальною і сама починає так поводитися в школі. Мотиваційна готовність сформована, якщо в дитини є бажання ходити до школи, є прагнення здобувати знання, дізнаватись нове, цікаве, виконувати нову соціальну роль – роль школяра. І тут багато що залежить від вас, шановні батьки. Не залякуйте малюка школою, фразами, подібними до такої: «Ось підеш у школу – там тобі покажуть!». Налаштовуйте малюка на школу позитивно: «У школі буде цікаво, радісно, ти дізнаєшся багато нового і корисного».
|
Пошук
Календар
Архів записів
Друзі сайту
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||